Ik schrijf niet alleen met AI, ik schrijf óók voor AI. Dat is GEO.
In het AI-tijdperk neemt de machine veel taken over van de mens. Ook zoeken. Essentieel dus dat AI-tools jouw merk goed kunnen vinden. En ze hebben daar zo hun manieren voor…
Zorg dat AI jou vindt
BLIJF ZICHTBAAR IN HET AI-TIJDPERK
In een wereld waar mensen hun vragen aan AI stellen wil je voorkomen in de antwoorden. GEO-teksten zorgen dat jouw content wordt herkend, begrepen en geciteerd door generatieve modellen als ChatGPT, Copilot en Gemini. Dat betekent naast ‘gewoon’vindbaar zijn, ook voorkomen in het antwoord zelf. Zo bouw je autoriteit op in dit nieuwe zoeklandschap, trek je relevant verkeer aan en blijf je top-of-mind.
Quick-scan
- Een quick-scan van bestaande content op GEO-geschiktheid.
- Jij krijgt een rapport met verbeterpunten, keyword + prompt-advies.
- Kosten: € 450,-
Optimaliseren huidige teksten
- Bestaande content herschrijven of aanvullen voor AI-vindbaarheid.
- Jij krijgt geoptimaliseerde teksten die gevonden worden door AI.
- Kosten: € 20,- per 400 woorden
Nieuwe GEO-teksten
- Nieuwe content, geschreven met een GEO-strategie als basis.
- Gericht op vindbaarheid binnen generatieve AI-modellen.
- Kosten: 90,- per 400 woorden
Ik ben al copywriter sinds de tijd dat we teksten nog in WordPerfect tikten (oké, bijna dan). Werkte voor klanten in toerisme, bankwezen, finance, onderwijs en IT. En sinds AI er is zit ik er met m’n neus bovenop. Mijn kracht? Complexe stof begrijpelijk maken. Jargon eruit, helderheid erin. Zodat je doelgroep denkt: "Ah, dus dát bedoelen ze."